luni, 3 mai 2010

Miercuri, 26 mai - Teatrul Joint aduce piesa 1900 in Bacau



Teatrul Joint prezinta, pe data de  26 mai, în The Stage din Bacau, legenda pianistului Danny Boodmann T D Lemon 1900  spusa de actorul Marius Chivu, în regia lui Ciprian Cristea. Mai exact piesa de teatru: 1900.

1900? Un an, dar si un nume, numele celui nascut si crescut pe un transatlantic, pianistul care n a coborât niciodata pe pamânt. Legenda celui care daca vrea cânta jazz sau daca vrea cânta 10 jazzuri la un loc. Legenda celui care cânta cu marea, legenda lui 1900. Povestea pe care eu, Tim Tooney, trompetistul, prietenul lui cel mai bun, v-o povestesc astazi. Eu am pierdut tot în viata, dar povestea asta, povestea lui Danny Boodman T.D. Lemon 1900 e tot ce mi-a ramas. Mi-a facut-o cadou mie, ultima data cand l-am vazut.  Mi-a facut-o cadou stând cu fundul pe o bomba, o bomba pe bune.

dupa Alessandro Baricco
adaptare Marius Chivu
cu Marius Chivu
regia Ciprian Cristea

Pretul biletelor este de 15 lei. Rezervarile se fac la numarul de telefon: 0746 049 458. Spectacolul va avea loc: miercuri, 26 mai, ora 20.00, în The Stage din Bacau.


Puteti vedea piesa si în: Galati - 10 mai - Andy's club,Iasi-12 mai-Dublin pub, Suceava-13 mai-La Fierarie, Timisoara-18 mai-Bunker, Deva-19 mai- Bobo Club, Oradea-20 mai-Blue Monday, Sibiu-23 mai-Oldies Pub, Târgu-Mures-24 mai-Jazz&Blues Club, Arad-25 mai- Flex.

Un comentariu:

  1. Buna ziua!
    Sunt administratorul site-ului www.MegaBacau.blogspot.com . In caz ca sunteti interesati de un parteneriat, asteptam feedback-ul dvs.

    Echipa Mega Bacau

    RăspundețiȘtergere